En bra start på dagen.


Nu sitter jag här, vid frukostbordet. Med ett nytt handfat i badrummet och en varm kopp choklad i handen. kan det börja bättre?

jag blev för visso väckt kl 8 i morse då rörmockarna kom å knacka. Va otroligt snabbt man är att få på sig kläderna i ett sånt läge, då man vet att dem har nyckel in å kan komma på en naken! Dem duktiga killarna va klara i ett kick. Under tiden försökte jag köra lite skämt för å lätta upp stämmningen. det gick sådär. Försökte bjuda på kaffe men det ville dem inte heller ha. "Dem hade nyss druckigt"

Tack sollentuna Hem å Kaj för mitt fina handfat!







Kommentarer
Postat av: Anna

Tjusigt värre! (Grattis på namnsdagen i efterskott)

2010-05-06 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0