En förlust, en seger.


Idag hade jag en toppen dag på jobbet. Massa trevliga kunder och bra försäljning. Men det va inte förrän kl slog 17.01 som allvaret börja. Jag har något stort att närvara vid. Nämligen Forever Uniteds matcher.
jag låser igen macken och skyndar iväg mot pendeln. med bara 8 min kvar springer jag väldigt obalanserat på mina klacka mot pendeln. som en räddande ängel kommer en buss som jag inte är sen att hoppa på.
påväg mot skolan vi spelar på springer jag på en gammal kompis. Alltså han är inte gammal, utan det va längesen vi hängde. 8 år sen närmare bestämt. det va jättekul att se han å han följde givetvis med på matchen.
första matchen. slutade i KATASTROF. förlust med cirkus 1-5. jag laddar om batterierna och nästa match går vi ur med huvudena högt! en så viktig vinst, som tar oss vidare i slutspelet. Å det bästa med allt: jag gjorde mål!

jag vill tacka min hejjar klack:

Elin
Ida

ett särskilt tack till 2 som stod vid min sida hela vägen å hejjade fram målet:

Ingrid
Johannes


Nu ska jag sova!








Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag kommer nästa lördag också! - ett troget fans

2010-04-11 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0