AJ AJ!


Idag ska jag på lite Aj Aj. Jag går på en salong för att få bort det förbannade håret som växer under armarna. Det lasras bort och det är min 4e gång. 4e är bra för då är det alltid gratis. Sist jag va där hade hon en ny maskin. Hur jag fick reda på det va genom den ovanliga smärtan som uppenbarade sig då hon började med lasermojängen. Det brände å sticktes å sved. Så brukar det inte kännas. Jag röck till å då sa hon att maskinen är ny å kan göra lite ondare. Hon berättade att hon höjt styrkan lite eftersom jag nu hade gått några gånger å för att komma åt hårsäckarna som sitter lite djupare så måste man ta starkare. Försök å ha lite tålamod så ska det strax vara klart. Å det vare! hon lyckades prata bort mig. men sen på den andra armhålan hade vi inget å prata om så då gjorde det förbannat ont. men jag bet ihop å gick därifrån hur nöjd som helst. det visade sig efteråt att det va en smärta som va värt mödan. stråna växte ut nån mm å sen så bara ramlade dem av! Så idag har jag stora förväntningar på att maskinen ska ta död på ALLA små säckar som är kvar!

Det kostar 500 kr per gång och var 4e är gratis. jag rekomendera det verkligen. men man ska veta att ALLT går inte bort. vissa hår sitter så djupt att lasern inte tränger ner men dem stråna är ofta mkt tunnare och syns knapp. Så dem kan man raka bort ca 1 gång i veckan. En befrielse!

http://www.beauty-care.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0