Torsdag blir fredag.


Idag blir torsdag fredag. Jag tar mitt pick å pack och drar till sollefteå. Dimman ligger tätt och jag hoppas att jag ska finna vägen fram till matsalen där frukosten bespisas. Alla vägar leder till Sollefteå och efter vad jag tror kommer va mitt livs jobbigaste lunchupplevelse så är jag på väg i bil. Idag serverar skolan Palt. Inget kostigt alls. Alla i klassen jublar medans jag sitter på min stol och blir mindre och mindre. Ljuset i allt detta mörker är att jag har nya glasögon som jag älskar och har på mig trots att jag inte har nått syn fel. Jag tar kort på mig själv i badrummet!? Jag skiter i det för idag är det fredag å jag är ledig i 4 dar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0