Friluftsdag.


Det va längesen man va på friluftsdag med skolan, men idag va jag på en sån. Men innan den startade hölls en utfrågning av alla politiska partier som finns representerade i Älvsby kommun. Tänk att Moderaterna inte finns här uppe å ändå sitter dem i regeringen. Lite lustigt. Hur som helst så fick man ställa frågor å varje parti svarade under 1 min. Det va blandad kvalité på representanterna och jag tror att det behövs lite nytt å fräsch blod till politikerkåren här uppe. Idag går jag å röstar å fick faktist lite hjälp av den här dagen att bestämma vilket parti det blir.

Friluftsdagen tog sin fart vid 11 snåret då en 45 min lång promenad tog oss till nått ställe jag glömt namnet på. Där fick vi grillade hamburgare i stora lass! Gott å mysigt. Efter det blev det tips promenad. Ganska enkla frågor och jag hoppas att vi vinner ;) Vad priset är vet man inte. Knappast en flaska vin ialla fall...



Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0