Australien.


Av er som inte vet det så ska jag jag å Ingrid åka till Australien å hälsa på Elin å Andres som flyttat dit i höst. Vi tänkte åka i feb/mars å nu håller vi på å boka biljetter! Runt 10 000 kommer kalaset landa på. Som alltid på långflygningar tänker jag att jag ska verkligen få ut max av pengen. Dem där goda nötterna, fria drinkar, filmer å spel av olika slag. Men av erfarenhet så vågar jag aldrig be om mer nötter å det är väl just därför dem är så gudomligt goda! Drinkarna är ofta 2 komponentsbudget drinkar å inte så där balla med flera skikt om man ser på bilderna. Filmerna har man redan sett eller så har dem bara den tyskdubbade versionen. Spel. Jag gillar inte tvspel så jag vet inte varför jag tog med dem på min "Att göra på långflyg, top fyra!" Men jag är inte bitter! Så länge jag har Ingrid vid min sida är jag nöjd.

Har ni förresten hört att Tracks läggs ner. jag är förkrossad, ikväll finns inget mer att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0