En bit på väg


Idag södag är det vilodag, precis som gud menade det. Men eftersom jag inte tror på gud så kommer jag gå ner till snicken å se om jag kan snickra ihop nått. Man blir väldigt produktiv när man bor i Älvsbyn å har ett snickeri att tillgå. Men först ska jag göra äggfrukost. Ägg är bra. Man kan steka dem. Man kan koka dem. Man kan röra dem.

Jag blev extra glad då jag vaknade i morse för jag tänkte på att det är 4 dagar kvar innan jag å ingrid går till sängs, förväntasfulla inför morgonen som kommer.
Då åker vi till barcelona å där är det mellan 25-30 grader nuförtiden. Vi ska få bo hos ingrids kompis och därför har vi extra mkt pengar att lägga på shopping. Det gillar jag å ingrid. Men vi flyger med Ryan med handbagage så det får int bli för mkt. Det ska va lagom. Jag ska packa så lite som möjligt ner så jag kan ta med mig alla fina fynd upp.

Att göra och pack lista:
Ladda kamera
skriva ut försäkring
trosor
kamera
tandborste(ingird, du tar tandkräm)
bikiniunderdel
göra plats i garderoben för hemkomsten
pocketbok
PPP

Så ja!

Jag har satt igång å sticka. Det ska bli en huva, lite som den döden har. Men det tar tid. Jag köpte 2 garn nystan till å börja me å den ena har jag stickat upp. Nu förstår jag att jag måste nog köpa en 2-3 nystan till. Jag stickar en lång halsduk som jag sen viker dubbel på längden å syr ihop bakom huvet. Ta da! så har du en huva. ändarna får gå ner en bit så jag kan fästa den på nått vis. kanske en knapp eller nån fin brosch.


Min andra burk har hittat hem. Det blev i fönstret där alla andra saker trivs. Den är fylld med svampar som är min favoritgodis just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0