110 mil senare...

Då va jag tillbaka i Älvsbyn. Jag har haft lite semester från bloggen men nu kommer här ett  sammanfattande inlägg!

Jag tog nattåget upp i Söndags kväll å tycker det gick över förväntan. Det va jag å 2 kvinnor i världens minsta kupé. Den minsta jag sett i alla fall. Till en början satt vi alla på slafen längst ner å sa inte ett ljud till varann. Vi bara njöt av tystnaden, å åt var sin matsäck! Efter en stund bestämde vi oss alla för att lägga oss. Då va klockan före 22 men vad finns det annars å göra än å sova på ett tåg? Läsa bok, ja men det skumpade å vaggades så gott att jag ville lägga mig utan någon läsning. Lite P3 radio å sömnen va ett faktum...
Under min drygt 1 1/2 vecka i stockholm har jag i stort sett gjort nått varje dag! Om jag inte jobbat, varit på födelsedags middag hos Ingrid och kollat loppisar, så har jag varit på stan, ätit go midda med go johan,  lekt fylle lekar hos Anna å Nordin. Jag har gått ut med Marre, tagit en fika med Pernilla, kolla på lägenhet med Robin , blivit bjuden på formidabla svamp-varmamackor av Ehlérs och fikat med Connie å hennes kompisar som berättar allt hyss dem gjorde då dem va yngre :) Ja det har minst sagt varit en fullspeckad "semester" Så vad händer när jag kommer upp? Jo! en förkylning kryper sig på! Som den har väntat att bara få ta å förkyla ner mig. Det kanske är priset man får betala för en helt suverän tid i Stockholm!














Tack alla ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0