Så här ser det ut hemma i Resele.


Ludde är alltid lika glad å se mig. Nästan lika glad som jag är att se han!
Men som vanligt ä han lite svedd efter duster men katter på byn. Nu han saknar en bit hår mellan öronen. Skulle säga att det är hans panna. Dem hemska ögonen gör att han ser ond ut men det va svårt å få en bra bild som speglar hans personlighet. Ni får helt enkelt tro mina ord. HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA KATT!




Det är så mysigt att komma hem till Resele. Att vi har byns bästa utsikt(efter ulfs) gör inte saken sämre.







Idag har jag varit på stan och lunchat men 2 kompisar. Jag gick runt på lite loppisar och gjorde några fynd. En ny citron press, en blus, en dramaten, och en kockkniv! jag är mest glad åt min dramaten. den är så fin å bra. det kommer bilder snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0