Förkyldare än nånsin


idag står jag å snörvlar å hostar lite lätt på jobbet. ingen trevlig syn för kunder som vill komma in å inspireras. ändå trodde jag att gårdagens tapaskväll skulle göra susen med alla starka kryddor. men icke. det blev ialla fall massa gott igår å en å annan cider. trevligt sällskap å kvick personal. om det är nånting man ska unna sig så äre å gå ut å äta. det är så himla trevligt. hoppas att det blir snart igen :)

Idag kommer min pappa på besök. Storsture. Han är den roligaste pappan i världen utan å veta om det. han jobbar i göteborg nu en period å måste va ifrån mamma. mamma erkänner ibland att hon saknar honom. "Ja nu kan han få komma hem" han åker inte hem så ofta men när han gör det så stannar han 1-2 veckor. då får mamma rå om honom å i slutet av hembesöket tycker hon kanske att det blir skönt att han åker igen! haha

Min pappa vill att jag ska klippa honom å som en snäll vestmans så gör jag det. då kanske han kan vara så snäll å skjutsa mig till ikea så jag äntligen får köpa min efterlängtade tv bänk. den ska såklart vara VIT. kommer med blider då den är på plats.


Nu ska jag göra några kraftansträngningar.

adjö

Kommentarer
Postat av: Pillan

Men gumman så kul att se att du blivit en bloggerska! Nu ska jag ständigt spana och hålla mig uppdaterad! ;) Puss på dig!

2010-03-29 @ 23:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0