Sköna rutor.


Idag blev jag inspirerad av den skjorta jag vunnit på tradera. den kom med
posten idag och passade perfekt. den ska jag ha till mina nya vita shorts,
köpta på weekday vintage, och ev den svarta väskan som ligger ute på tradera.
Håll tummarna :)


Tradera 35 kr        Weekday 200 kr Tradera ? kr


och så jag sydde  jag mig en kappa till fönstret och till bänken i köket.


Jag tyckte det blev super fint! Imorn är jag ledig så du ska jag röjja lite å
kanske sy nått mer. Det är ju hur kul som helst å sy! Man blir lite beroende.
Min kompis Anna kommer imorn och kanske pernilla. Hoppas på fint väder så
vi kanske kan sitta ute i solen lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0