Hipp hipp hurra!


I lördags var jag givetis redo att fira det stora bröllopet. Jag skulle tillbringa dan hos min kompis Anna. Å på morgonen innan jag gick tog jag lite prinsessbrus för å värma upp.


Hos anna åt vi champangelunch. Där va också prins Carl-johan och prins Johan.






Prins Johan ville inte slita sig från tvn! tänk om han skulle missa nått!!!


Jag hade gjort mig fin med krona och slöja. och prinsessan Anna hade en söt rosa slöja!




Efter att ha sett cermonin hemma på tv så fick vi skynda oss iväg för vi ville se kortegen!


Poliserna hade dem gamla uniformen på sig. De va jättefina!


Här har vi fått tillökning av prinsessan Siri, och prins Albin. tyvärr missade vi kortegen :( så vi gick till slottet istället där Kronprinsessan Viktoria å hennes numera prins Daniel ska gå iland.


Det va massor med folk som va där för å fira å gratta!


Prins Johan och Prinsessan Monika.


Drottningen.


familjen.


Paret! Om än lite suddiga...


Den sötaste lilla prinsessan jag sett!




Och glada norskar!

Efter detta gick vi å åt mat å när vi kom hem för å vila, så slutade det med att vi somnade å vaknade dan efter vid nio! så idag är det dags å kolla på talen som jag missade igår och festen. Jag har massor att se fram emot idag!


kram kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0