Drömmar


En regning dag som den här, får mig att tänka på min snart stundande ledighet. Jag har inte semester men på nått sätt har jag bytt å kompat till mig 11 lediga dar! men innan det ska jag ta mig igenom 8 dar i sträck. idag bockar jag av nr 3. Five to go. Jag inbillar mig nånstans att det ska bli fantastiskt väder. Si sådär värmerekord från -47 tycker jag låter bra. Så nu shoppar jag efter bikini. Har spanat in en som snart kommer i butik och jag ringer regelbundet butiken och kollar om dem anlänt, men icke idag heller.

Ikväll har jag lovat mig själv att ta hand om tvätt, städa å slappa i soffan. de 2 första ska jag försöka göra, det sistnämda garanterat! det blir ett avsnitt med desperata hemmafruar. har blive varse av Ingrid att jag sitter på kollar förra säsongens avsnitt vilket inte är ok. Nu skäms jag å måste så snabbt som möjligt ta mig igenom säsong 6.

Ha en mysig kväll med regnsmatter mot dm svenska taken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0