Söndag, Pizzans storhetsdag.


Igår va andra dan på Gatufesten för mig å Marre. Vi va väldigt trötta efter en natt med dålig sömn, och en dag i solen. Vi tog en lite tupplur vid fyra och vaknade kl sex och då fick vi bråttom! Det skulle duschas, sminkas, drickas å sen iväg!


Jag försökte göra nån slags pussmun


och marre googlar.

Vi hann i alla fall titta på Up The Chimney en stund. Dem va jättebra!



Efter det erbjöd vi en kille ett affärsförslag som innebar att vi skulle få köpa 2 munkar för vår sista tjugolapp. Våra argument va alldeles för starka för att han skulle kunna tacka nej så vi gick glada därifrån med 2 munkar för 20! Tack till Munkgubben på storgatan vid Åhléns!

Sen blev våran kväll ganska ostrukturerad. Vi flängde väl runt precis som man ska! Inga fler kort hade jag på kameran heller. Men jag är säker på att vi hade en superkul kväll och helg!





Jag sammanfattar helgen med 2 fingrar! Nu ska jag köpa pizza för det är söndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0