Polarbröd.


Idag har jag surfat runt lite på nätet för å ta reda på vad Älvsbyn är för ställe. Kommer säkerligen ha tid för ett extra jobb och det enda jag vet å söka är på Polarbröd! Och så har jag också gjort. Lördagsstädare mellan 07.00 och 15.00. låter inte det toppen? Säkert skitbra förmåner. Gratis Hällakaka, tekaka, genekaka, polarkraft havre polarkraft vete m.m
I övrigt verkar Älvsbyn ha mycket mer att erbjuda än jag först trodde. Hittade en helt fantastisk hemsida där man kan se foton från helgens bravader. Ungdomar som dansar å spelar vollyboll med en cigarett i handen. Fräsiga frisyrer och mkt percingar. Det verkar vara ett ställe där man är nyfiken på livet och glädjen sprutar! Men den vackra naturen som finns där uppe är det inte så konstigt. JAg är jätteglad att jag ska bli Norrbottenbo! En invandrad sådan.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0