packa packa


För några veckor sen fick jag veta att jag kommit in på en utbildning jag sökt. Efter att ha rott i hamn tjänstledighet så packar jag nu mina prylar och flyttar till Luleå, Älvsbyn närmare bestämt. Men jag blir inte borta så länge. 293 dagar för å vara exakt. Jag ska läsa Möbelrenovering och känner verkligen att det är nått för mig! Det finns kanske inte så mkt jobb men det är ju nog min största hobby! Det känns kul att jag ska bo så långt upp i norrland. Kommer va kallt, ensamt och myggit. Men också alldeles alldeles underbart! Älvsbyn är inte så stort, alla känner alla, Jägarna spelades in där. Polarbröd bakas där! Mer vet jag inte. Bara att jag ska vara där i 293 dagar +- nagra veckor. Jag hoppas att alla mina kompisar vill komma till mitt studentrum i Älvsbyn å hälsa på! Inte samtidigt bara...


Nu ska jag hämta mer banan kartonger och fortsätta min packning!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0