Om några minuter så...


Det är varmt på jobbet å jag längtar hem till mig. Vill inte stå här i varm jobbtröja å försöka få tiden att gå. Ibland kommer det en kund å då är det kul i några minuter. Dem kommer in med korta schorts å kjolar å är sådär rödblommig som man blir efter en dag i solen. Jag vill vara dem; ledig och rödblommig!

När jag kommer hem ska jag göra en god kyckling å efter det kanske jag äter lite glass. Jag har ingen serie å titta på med det gör inget, för jag skulle skämmas av att sitta å titta på tv en sån här dag. kanske tar en promenad sen ute i det gröna!


Hej!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det blev inte riktigt som du tänkt dig va? :) Tack för en trevlig kväll och vi ses imorrn igen!

2010-07-06 @ 01:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0