Äntligen!


Idag har jag varit ledig. Som vanligt har man mycket å göra men nånting fick mig å släppa allt. Ett telefonsamtal. Det va Peter från Fluger färg. Hans röst va som finaste musiken i mina öron då han berättade att min tapet har kommit! Jag fick bråttom iväg på cykeln för å hämta den! Cyklade i starkt motljus, blåst, regn, åska! Nej nej nej. Jag överdriver. men i mitt hjärta kändes det så... När jag kom hem så tog jag genast tag i mott projekt som ni alla vet vad det är.

Min byrå.





Så här fin blev det! Men såklart är den mycket finare i verkligheten ;)

Kommer ni ihåg hur den såg ut en gång i tiden?




Nu ska jag forsätta dagens bravader. Kommer slänga en glimt ut i hallen på min söta byrå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0