Sko och glasögon skoj!


Idag har jag och Ingrid haft en heldag på stan. Det har blivit massa glasögon provande.





Dem här hade inge larm å det va nära att dem gled ner i väskan.


Det är ingrid som är i färd med att köpa nya brillor, vilka tycker ni va bäst? Man blir ju lite sugen att skaffa men vad gör man då man har perfekt syn. det är så synd om mig ; )
Vi kollade in lite skor också. Här kommer dem!




Dem här köpte jag med mig hem. och klänningen är också ny. När jag kollade vad den kostade så trodde jag det va ett skämt. 69,50 kr! Helt otroligt.



dem här söta små ska jag ha till helgen då jag ska gå på disko. Men först måste dem impregneras med ett speciellt medel. Jag kommer kanske inte använda dem så mkt i älvsbyn så jag får passa på nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0