Nu lämnar jag Resele och åker mot Hoting.


Nu har jag varit hemma i några dagarn och huserat runt i vårt röda hus med vita knutar. den vita bilen kallar vi för söckerbiten. den andra heter bara Kugan.

Jag va ner på lindas rum å tittade på mitt bord jag köpte sist jag va hemma.

med lite kärlek så ska bordet få tillbaka sin glans!

Utsikten från vårat hus är fin, fast mkt finare i verkligheten.Förut låg det 2 hus nedanför. man kan fortfarande se garage grunden som dem som köpte huset inte tagit bort! Grrrr! Nån köpte dem å fraktade iväg på ett stort fordon. Hus på väg!

vi har en liten liten trollskog på vår tomt.

här sitter jag och datar i mitt flickrum.


Nu säger jag hejdå i några dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0