Inte riktigt på topp.


Idag har jag inte mått lika bra som jag bruka. Om en normal dag ligger på 5 så har jag befunnit mig på en 3a. Det blev lite för sent och lite för mycke dryck av alkoholhaltigt slag igår för att jag ska kunna ligga på en 5a idag. Jag börjar från början!
Igår färgade och klippte vi ingrid. Hon blev super fin! Titta bara!

Här är vi påväg till en indisk restaurang nära maria torget. Vi åt å drack, drack och åt. lite runda under fötterna tog vi oss vidare till Mälar paviljongen där vi drack gott vin och jag testade att röka smala smala cigaretter som elin hade med sig. Det går inte att sticka under stolen att en cigarett i handen gör människan snyggare! Se så smal och elegant jag är! Men det är svårt å dumt att röka så jag bara låssas röker!

På min vänstra arm ser ni ett litet plåster som jag fick då jag va å vaccinera mig. Nu är jag skyddad mot Hepatit A och B i 25 år. När jag är 52 år kommer ni kanske se ett till sådant litet plåster på min arm.

Efter MP försökte jag å ingrid gå till Kåken medans dem andra åkte hem. Det gick sådär för oss och vi hamnade på KGB iställe. Där försökte en tjej sno min jacka. Tji fick hon! Jag tackade henne att hon tagit om hand om min jacka och gav henne min ondaste blick....Till slut stängde stället och vi drog vidare till sture companie. där gungade vi i takt med musiken nån timme och gick sen hem å la oss.

En väldigt lyckad och rolig kväll med mina vänner. Man måste ut å bygga broar och det kände vi att vi gjorde!

Nu äntligen får jag sova och imorn är det kräfter med tjejerna.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0