Hejdå till Elin å Andres som åker till Australien.


Igår jobbade jag  hela dan å efter det så åkte jag in till stan för å säga hejdå till Elin å Andres som flyttar till Australien på söndag. Dem hade dragit ihop alla sina vänner till De baser slussen. vissa hade ja träffa förut å vissa inte. Där satt vi i en stor hög som upphöjda till skyarna å drack olika dricka som innehöll alkohol.
Elin och

Andres.

Ida och ett gift par.

Andres å såklart Ingrid å Jag!

Igår på jobbet hade connie köpt fika som vi mumsade i oss. Jag hade tänkt baka nått å ta mä men det fanns inte tid till det så det va tur att connie va förutseende. Jag fick en jättefin present av henne också som jag vill visa!

Presenten innehöll allt en möbelrenoverare kan tänkas behöva! tack connie, du är bäst!

Nu ska strax henke komma å få nycklarna till lägenheten så jag måste pysa!

kram



Kommentarer
Postat av: connie

puss du är också BÄST

Kommer att sakna dig!!!!!

2010-08-21 @ 21:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0