Vad ersätter kram?


Nu när jag är i sollefteå så blir det mycket tid över till att fundera på livets stora frågor. Jag har särskilt tänkt på en ny "hejdåfras". Jag gillar inte längre å säga kram. Jag vill ha nånting större, nått med vikt och djup. "Puss" funkar inte heller. "Hejdå" är tråkigt. jag har funderat på ett som känns ganska bra men samtidigt så är det fel. jag kan inte stå bakom det jag kommer säga men jag tycker att det låter så himlans trevligt!

"Må gud va med dig"

ä inte det underbart?

Jag ska under dagen tänka ut flera för den där känns inte riktigt rätt, å inte särskilt trovärdig att komma från mig.

Nu drar jag på loppis å försöker hitta ett skrivbord tillmitt flickrum!

ciao!



Mjau!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Fridens liljor är ganska bra som avskedsfras också!

2010-09-12 @ 19:25:14
Postat av: connie

hej hopp stor???

hahaahh vilken tråkig humor

Puss på dig

2010-09-13 @ 09:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0