TRÖTT.


Nu känner jag mig helt färdig! Vet inte vare ä men jag måste ju ha hållt igång mer än vanligt. men när jag tänker efter så har jag inte gjort nått särskilt. Dan började med schablonmålning. Det va kul men svårt att skära ut egna schabloner. Det får jag nog träna lite på. Efter det vare ju fika å senare vid 11.00 hade skolan ett möte om vår nya aktivitetstimme! Jag tycker det är ett bra initiativ av skolan, då tanken är att det ska hjälpa dem elever med icke svensk härkomst att lära känna lite nya människor å vise versa! Jag valde att gå med i aktivitetsgruppen som heter "Bollsport m.m" Vi är ca 10 st, 9 killar å jag som ska lira fotboll å basket 1 timme i veckan å kanske mer om alla vill. Så det här blir nog starten för mitt aktiva liv. Bollsport + Monika = SANT!

Sen jag fick en anslagstavla och glashylla uppsatt i mitt rum har allt blivit så mycket bättre:

Här samlar jag alla viktiga rabattkuponger och småsaker som jag gillar.

Å en "läcker" glashylla i badrummet där alla mina krämer får stå. Om den friska norrlandsluften gör sina tricks rätt så står det snart inga krämer på hyllan.


Nu ska jag städa upp här i rummet så det är fint tills ingrid kommer på fredag!

gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0