Textilt.


I helgen som var träffade jag mina barndomskompisar Venkan å Jessica! Vi sammanstrålade i Umeå där Venkan numera bor. När jag kom fram sent fredagkväll stod en sinnessjukt god musselsoppa på bordet tillsammans med vin, räkor, kex å ost, som tjejerna styrt upp. Venkan; glöm inte å maila receptet! Vi åt å drack å drack å åt men gjorde en tidig kväll. lördag blev det fika, shopping, stress till systemet i vanlig ordning och en sen grekisk midda. senare på kvällen slog vi klackarna i taket å det bästa av allt va skagenröran som väntade hemma mitt i nattens hungriga timme!

Efter mitt besök i Umeå kom jag hem med en hel del textiler som jag tänker sy nått snyggt av! Dels en sänggavel, En diskhandduk och ett par jeans! Jag är inte orolig för dem 2 första men det sista får vi se vad det blir av.


I umeå hittade jag en mysig second hand affär som heter Schmäck!


Och en rolig skylt!




Så va min helg!

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0