Så va man en Zumba nörd.


Idag frågade Jenny i min klass om jag ville följa med på ett Zumba pass efter skolan. Först tänkte jag "Gu nä, va töntigt" men vid närmare eftertanke så behöver jag ju faktist röra lite på mig, å sen så är jag inte så himla cool som jag tor ;) Så mitt svar blev JA. jag ger det en chans. Jag rusade dit efter skolan å va således med på mitt första Zumbapass. Det va jag, jennie å 5 medelålders kvinnor som tjoade å tjimmade! Vi försökte röra på våra stela svenska höfter å jag måste ge oss en eloge för vi va så duktiga man kan va, som svensk. Intsruktörskan va superbra å skit lik Nicole Richie så det gjorde ju inte ont att kolla på henne i 1 timme.  Hennes höfter gick ju inte av för hacker. Jag undrar om jag kommer kunna göra sådär som hon gör? Knappast, men jag kan bli bättre än va jag är nu. Så jag kommer gå igen. å igen å igen. 5 gånger är det sagt å efter det kollar vi av hur många som vill ha fler gånger.

Nu ska jag ner i snicken å måla mitt Perstorp bord! Tjingeling!



Bilderna är lånade av Got2get.se och hd.se


Kommentarer
Postat av: connie

då får du visa mig sen vad du har lärt dig!!

2010-09-30 @ 07:51:13
Postat av: Weronica

Dina läsare KRÄVER bilder från Zumban med Nicole Richie! ;)

2010-10-01 @ 21:41:48
Postat av: Monika

Jag är inte så säker om du vill se connie, min stelhet kanske smittar av sig :) Jag ska se om jag kan smygta ett kort på henne ;)

2010-10-07 @ 19:38:05
Postat av: Alex

Hej! Jag har just köpt ett Perstorpsbord som är lite slitet och undrar vad du målade ditt med? Vore jättetacksam för svar!

2014-08-31 @ 16:42:29
URL: http://www.alexaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0