ljuva regn.


Ikväll regnar det över norrbotten. Det smattrar ljuvligt mot plåttaket. Ikväll är jag inte rastlös nej, det finns tusen saker att göra. Framför allt tusen andra saker än att läsa matte B. Jag åker bort på freda så jag måste ta tag i det här nu. Men det är ju gott att sitta å bara äta Fruxo också. eller titta i en gammal tidning. prova mina glasögon. Lägga pussel! Jag har inte ägnat många minuter till det den senaste veckan. Det måste få gå före matten känner jag. Oj, nu är det snart idol. jag har suttit här i 40 min som känns som 5. jäkla dator! bara otyg det där. Mina ögon är inte sig själv idag å därför måste jag visa det med en bild.



Go kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0