Klassresa


Idag har jag å min klass varit till Luleå för att dels gå på en branschmässa för tapetserare men också för att kolla in alla loppisar som Luleå har att erbjuda! Mässa va ganska liten och som nybörjare vet man inte riktigt vad man kommer att behöva. Så för mig blev det inga köp, men nyttigt att få se allt som finns på marknaden och gratis lunchen va också bra ;)

Efter lunchen å all loppis fick vi besöka en gammal Mäbelrenoverings elev som har startat företaget Fräcka fåtöljer i Luleå. Bilderna visar en uställning hon har tillsammans med andra hantverkare.



Det va jättefina saker som gav mycket inspiration! Själv köpte jag några saker på loppis. Det blev en klocka a la 50 tal och ett par balla glasögon. Ett hyllplan i teak som ska sitta i badrummet som jag får visa en annan gång för det ligger och torkar från inoljning.



Imorn åker jag till sollefteå och sundsvall på lördag för att säga adjö till min lägenhet :(

Go natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0