Friskvårdsmåndag.


Igår fick jag å Henrik ett infall att spela basket. Vi körde den klassiska 21an och jag blev lite sur för jag fick inte till min teknik riktigt. det blev 2-1 till henrik men jag fick min poäng för att han gjorde 2 poäng då han låg på 20. Men efter det tränade vi bara å jag försökte hitta mitt flow. Jag vill också kunna skjuta som proffsen. sådär att man håller bollen framför ansiktet så man inte ser nått åsså upp upp å iväg! Tjong! Det gick inte alls, men jag gav mig inte. Jag vet att jag har det i mig å plötsligt så släppte allting! jag kunde skjuta mål från killinjen, från kanten, från rörligt läge! Då ville jag tävla igen, men vi va ganska trötta så vi sa att vi kör till 11 å jag börjar. jag gör mål på mål på mål. Sen när jag ska skjuta från linjen så säger henrik att jag redan vunne för vi körde ju till 11 bara. Å jag blev glad så glad för jag gillar att vinna!

Men det va inte bara vi där. Det va en hel svärm med kroppar som rörde sig. Anisa å tjejerna dansade dans och Mario å killarna spelade boll till rytmisk musik!


En väldigt kul måndagkväll i skolans gympahall, men nästa gång ska jag fråga om jag få va med å dansa dans för det verkade så kul. Jag röcks med lite å dansbasketspelade, verry nice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0