Drulle check, iphone check!


Igår va jag in till stan å hämtade min Iphone men innan dess ringde jag å skaffade en drulle försäkring. Min självkännedom är ganska stark då det gäller att tappa eller bli av med saker. Jag har tex redan tappat min mobilväska som jag sytt som en present till min nya telefon. Jag hade säkert lagt ner 1 timme på den å sytt allt för hand. Helt plötsligt i morse då jag vakna kom jag på att den va ingenstans då jag packade ur min luleå väska kvällen innan. Jag minns att jag hade den senast på bussen hem men vart tog den vägen sen? Ingrid stod som ett frågetecken å visste inte heller vart den tagit vägen. Jag har ett fotto kvar på den ialla fall. I värsta fall får jag sy en ny å då får jag chans att utveckla min produkt å lägga till egenskaper som jag kände den gamla saknade ;)


Lite blommor har jag också köpt idag. Dem passar bra i mitt fönster och är en korsning mellan den klassiska Saint Paula och Streptocarpus. Men det såg ni förstås.

I övrigt så va Dagen i Luleå bra. Jag å ingrid gick runt på alla affärer och köpte väl några småsaker. Nått jag inte köpte va dem här 2 härligheterna:


Mattan kostade 300 kr och lillhuse 375 kr å det hade inte den här studenten riktigt råd med...

Nått jag däremot tog mig råd till va 3 meter tyll i rosa, orange å ljusrosa!

Face har alltid fin inredning i sina butiker. Ett liknande bord vill jag bygga på skolan men det skriver jag mer om på min projektblogg!

Nu ska jag å ingrid på disco i Älvsbyn!

trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0