Lugnt å skönt.


Idag har det varit mkt på jobbe. Jag har röjt å gjort om lite å det tar sin tid vill jag lova. Att plocka varenda lite pryl å hitta nånstans å ställa den är konst! Vi har haft svårt å ställa dem mörka tråkiga höstiga sakerna men jag lyckades trolla bort dem å har gjort ett klassiskt vit å svart tema. det är väl ett tema som inte är säsongsbetonat! bara massa svart å massa vitt på ett bord. det blev rätt bra! även fast det inte är riktigt klart än. det blir det imorn.

Så nu har jag en lugn å skön kväll. ska slappa i soffan å njuta av min namnsdag som ingen kommit ihåg. Jo 2 st har kommit ihåg å det är förstås dem jag förväntade. Mamma å Syrran! dem glömmer aldrig mig!

På torsdag tar jag tåget norrut. Ska hem till Resele. Har hela helgen planerad så det borde väl inte bli allt för svårt att packa. vill packa lätt så jag kan ta med mig saker ner igen. Har en DVD spelare å en stavmixer som ska få plats. Å om jag känner mig själv rätt så blir det nog en del loppis fynd. mamma blir galen av allt "skräp" jag kommer hem med. Men jag hoppas att hon ska vara snäll å låta mitt sideboard stå hos dem, om jag köper det.

Såh! nu blir det lite packning å sen tv å sen natti.

Ha en bra kväll alla.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in min blogg!

http://missevelina.blogg.se

2010-05-05 @ 02:25:12
URL: http://missevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0