Våffla + Grädde + Hallonsylt = SANT

Goddag.


Idag ska jag till Ingrid. Hon är en mycket god vän till mig. Hon har lovat att bjuda mig på våfflor idag. Jag fick till å med välja vilka tillbehör jag ville! Jag tog grädde å sylt.

"VA" tänker ni "NÄR DU FÅR VÄLJA VAD DU VILL!"

Jag förstår om ni är förbannade. Men vad skulle jag göra! Det finns ju inge GODARE än våffla + grädde + hallonsylt. Nä, jag vill slå ett slag för tradition och less is more. Ni som kör valnötter, nån fettfri kesella å "ringlar" över lite honung, försöker bara verka hipp å cool!

Shit va gott det där lät!

hah.



Kommentarer
Postat av: Systra di

Våffla-ok Grädde-ok Men sylten???? Hjortron ska det ju va.....jag sa HJORTRON! Å vars ä glassen? Tog du "bara" grädde? :0)

2010-03-25 @ 22:54:47
Postat av: Ingrid

Ja jag frågade ju faktiskt om vi inte skulle ha glass också, men icke! Grädde och sylt.. inga konstigheter!

2010-03-26 @ 09:52:19
Postat av: Prinsessan

Mmm glass ÄR gott. Men jag va tvungen att behärska mig.

2010-03-26 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0