Snart helg.

Happ,

då vare snart helg.

Efter en händelserik dag på jobbet känner jag mig väl förtjänt av nått gott. Jag tänker chips med dipp. Kladdkaka, en liten syrlig godis kanske.

Först spolar vi tillbaka dagen som har gått och jag skulle vilja kalla den "Bra"

Fick ett samtal om ett jobb jag sökt. Inte oväntat med min talang men ändå överraskande! Lite kallprat + funderingar som fanns å sen avslutades samtalet utan någon "har jag fått jobbet?" besked. men såg det ändå som positivt.

Dagen fortlöpte och jag har varit effektiv. Har satt upp inte mindre än 5 st String pocket hyllor och det bästa är att dem är helt sinnesjukt raka. finns inte en tillstymmelse till snehet. jag är ganska nöjd och tror på en framtid som möbeluppsättare.

Ni kan härmed tilltala mig som miss uppsättare. något annat vore befängt!

Jag har packat upp massa fina saker från Iittala också. Deras klassiker Kivi lyktan å Alvars vas. Så nu står dem med marimekko skålar å Jars på en bord på ett snyggt och vårigt sätt.

Nu rusar jag direkt till affären å köper upp allt deras gott.


hej så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0