13 e!

13e brukar va nånting å fira, men inte nu längre. idag är det bara en vanlig dag. Men inte helt vanlig förstås. det finns alltid nått å fira! Idag firar vi att SL släpper sina fantastiska accesskort! Det är ett kort med Daniel å Viktoria på och det kostar 20 kr. jag ska ha 2! Så har jag till sen, om det första går sönder nångång. Korten ska finnas på alla pendeltågsstationer å på SL centrum på centralen. Jag ska gå raka vägen efter jobbet till stationen å tjacka 2 kort. Hoppas inte dem är slut bara. Ja ja skratta ni bara åt mig som tror att det kommer bli rusning efter dem där korten. Man vet aldrig, det kan ju finnas fler som är som jag. Helt kär i prinsar å prinsessor! Ahh.

Idag ska jag göra en prinsesstårta. Det blir första gången å det känns lite läskigt. Jag har köpt en härlig rosa marsipan som jag ska kavla ut så tunn så tunn att den nästan går sönder. jag tycker inte om när dem är tjock. det blir så mkt marsipan då. Men det får gärna vara massor med grädde, för det gillar jag. ni får se resultatet lite senare.

tills dess,

Ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0