Tack för all tur!


En gång i tiden då jag köpte min kamera så föll det sig så att jag fick dubbla kartonger med saker. inte själva kameran men med andra atteraljer som hör kameror till. Nu när jag kom till mitt föräldra hem å upptäcker att min laddare inte är med blir jag såklart väldigt besviken. gårdagen gick och imorse då jag vaknade gick jag ner till syrrans rum. Öppnade en kartong, helt på måfå å vad ligger där? om inte en kamera kartong med alla saker som hör kameror till. Jag kan nu ladda min kamera och således ta bilder. det här är vad jag har hunnit tagit kort på idag.


Ludde som visar sin bästa sida.


Han är riktigt fotogenick!

han har söta fötter också.


Min mamma som gör sig fin för å gå på jobb.


Några av mina loppis fynd plus lite av mammas saker.


dem här kostade bara 17 kr st. Fyndigt!

Nu ska jag åka in till stan å se mig omkring. Sen ska jag å Venkan äta en god middag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0