Loppis är bra skit!

Nu har jag kommit hem till mamma å pappa efter att ha hängt i Sollefteå Fredag och Lördag. På dan va jag på stan å lite loppis å lite affärer. Tog en fika å promenerade runt! Med venkan å wille. Efter det så åkte vi hem till venkan å grillade! Wille ville äta makaroner och korv, å det fick han såklart!






Till efterrätt gjorde vi marängswiss! Den tog oss tillbaka till vår ungdom då vi gjorde den var å varannan dag!

På kvällen gick jag ut med venkans syster jessica så stannade venkan å wille hemma å myste!

vi såg ut såhär

och såhär.

Efter en lång fredagnatt klev jag upp vid 12 idag men segade på till 14. Lite stressigt kom jag på att jag vill kolla på loppisar igen! Dem stänger 15 å det är bråda tider! jag hann till en loppis å det här är vad jag fann:


En jättefin plansch!

Skärmen och kakelplattan har ni redan sett, men plåtburken och glasburken är nya. I den oranga burken ska jag ha fina fotografier. Jag måste bli bättre på att framkalla bilder man ta. denna digitala värld måste bli mindre digital. Jag önskar mest av allt att familjens polaroidkamera fungerar som den ska. Måste bara köpa nya kort till den å se om den går att använda. Då kommer det ligga massor med skakade polaroidbilder i min fina plåtburk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0