En härlig söndag.


Igår va Ingrid här hos mig. Vi åt taccopaj och drank välkomstdrink, mousserande vin och Mojjito. Det va inte meningen å bli full men det blev vi nog litegrann. Det va en trevlig kväll som innehöll tjejsnack å musik. Vi spelade inget spel, det va synd för jag hade vela spelat fia med knuff eller schack. men det kan vi göra nån annan gång.

Nu sitter jag halft inne å halft ute på balkongen och njuter av solen. Det är en ganska perfekt söndag. Jag har plattat håret och tycker det är väldans långt nu.


Jag har beställt lite grejer från La redoute. Fast den röda skon har jag beställt i vitt och den bruna i svart. shortsen är precis den färgen den är! Allt fick jag för 36o kr. Det kallar jag fynd! Den svarta skon har jag i ljust skinn sen förut å trivs så bra i den så jag passar på att ta den i svart också nu när det är rea. Har jag tur så kommer allt innan fredag så kan jag vara fin i helgen då jag firar in min semester! 4 veckor lång semester å efter det börjar min utbildning så jag kommer inte tillbaka till jobbet nå mer. Lite tråkigt men nu blire så!




Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0