9 arbetstimmar kvar.

Nu sitter jag för nästan sista gången vid datorn på jobbet och har rast. jag jobbar bara 9 timmar till å sen går jag på semester i 4 hela veckor! Med undantag för ett titt på Formex men det är ju bara roligt för där kan man skutta till om man vill, titta på massa fin inredning och handla!

Så, bara 9 timmar kvar, sen semester å sen plugg i augusti. Det gör att jag inte kommer tillbaka igen förrän nästa år. Ja nästa år i juni. Då kommer jag säkert längta hit men nu längtar jag bara bort! Ska bli så spännande att lära sig å göra möbler, å samtidigt bo i Norrbotten. Jag måste fila på min affärside medans jag är där, och min braiga reklam. I Halmstad ska jag deffenetivt ha reklam, på NissanTv. Min Kompis Anna, Carl-johan och Viktor har redan hjälpt mig en bit på vägen. "Ni ringer, jag fixar" eller "Det bästa med Monika är att hon är så bra" "Jag har en stol här på södergatan, -Jag tar den direkt!"

Ja nånting åt det hållet har jag tänkt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0