Tillbaka från Loppisdrömmen.


Nu är jag tillbaka i mitt kryp in efter en hel da med massa loppis besök. jag gjorde en hel del fynd men också en å annan smärtsam skilsmässa. Priserna varierade ganska mycke å på vissa ställen va det så dyrt att jag valde att avstå köp. Nu surfar jag in på tradera och kollar om det va klokt eller om jag måste åka tillbaka å köpa en sån där fin burk.Dem kostade 250 kr st och jag vill såklart ha båda två!

Förutom dem så hittade jag det här som fick följa med hem:

Jag jobbar inte till 65 å den skylten ska påminna mig om å bli miljonär. Diverse plåt. Totalt 160 kr.

2 st teak stolar à 50 kr. Stop! det va halva priset så det blev bara 50 kr för båda.

Reseklocka, helt fungerande. 20 kr. Det här är absolut mitt bästa fynd idag! den tickar helt fantastiskt.

2 par tuffa skor till en tuff tjej. 35 kr st.

Ett litet litet Stig Lindberg fat 40 kr.

Jag tog lite bilder på loppisarna som kommer här.


Den här Schäslongen har vår lärare Peråce tapetserat åt en gammal tant i Älvsbyn. Den va i jättedåligt skick å nu är den såhär fin. det har tagit han nästan 60 timmar så ni förstår vilken hästjobb det är!

Nu ska jag pyssla lite, läsa läxa och kanske äta glass med kolasås!

kram

Kommentarer
Postat av: M

Ser ut att ha varit en bra loppis. Håller fullständigt med om det där med "65". Jag jobbar max till 45, sen vill jag softa.

2010-08-28 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0