Seg way


Idag har jag varit på ett riktigt äventyr. Jag klev upp nio i morse för å hinna med alla bestyr. Gick till affärn å köpte frukost till mig å ingrid, kokade alldeles för hårda ägg men dem slank ner ändå å jag lärde mig nånting av det. Efter det, då klockan slagit tio så ringde jag å bokade in min systers födelsedagspresent. Vi skulle åka på en Seg way tur! Det fanns 3 platser kvar å jag knep 2 av dem direkt. så åkte jag in till stan å mötte upp syrran på slotte. Där började äventyret......

Jag älskar den beridna högvakten! Kanske för att jag själv varit med :)

Sen drack vi varm choklad och åt muffins.

Efter det vare dags för nått väldigt kul å väldigt fånigt. Vi åker seg way!!

Viktigt med säkerhetsutrustning.

och lite övningskörning i garaget.

Jag kan också behöva träna. Även fast jag fick beröm av läraren att jag hittade jämnvikt direkt! Ni som åker Seg way kommer förstå vad jag menar.

Iväg va vi! Ut på Djurgårn

och förbi slottet


Så va våran dag idag.
Nu lite tv, kex och ost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0