Min gitarr.


Nu när jag ska flytta upp till norraste norrland så är det massor att packa å massor som inte får plats. Bland annat så kommer jag måste lämna efter min gitarr. den hade jag ju haft stor nytta av där uppe. men jag får väl ta den nästa gång jag kommer ner. Där uppe ska jag sitta på mitt rum utan alkohol och skriva mysiga låtar som handlar om känslor och tårar. Kanske skriver jag några om hur det är att vara prinsessa och nått om färgen rosa. Hur den är världens vackraste färg. Idag har jag kommit på en låt som är ganska kort och går såhär:
När jag va liten höll du min hand på ett sätt jag inte kan.



sen kom jag på en låt om oss på bromsvägen,då vi bodde där på slutet av -90 talet. Ikväll ska vi har återträff i stockholm å äta å sen gå ut på gay klubb. men vi får se hur det blir med det senare. Det ska bli så roligt å träffa peter å thomas, johannes å johan och vår egen lilla prinsessa therese!

ha en angenäm afton!




Kommentarer
Postat av: M

Snygging!!!

2010-08-20 @ 18:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0