Laddar för morgondagen.


Ikväll har varit uppladdning för imorn. Då ska hela klassen och dem som går andra året åka till Pite på loppis runda. Jag gick därför bort till byn ikväll för å ta ut pengar. Cash is king you know. Efter det gick jag å handla ingredienser till en 5 minuters kolasås som vi skulle ha till glass. Jag anslöt till gruppen lite sent, Rena rama rolf kunde jag skippa. inte för att det är tråkigt för det va ju verkligen helt overkligt roligt igår! men för att jag kände att vissa saker måste gå före. fångarna på forte ra. nej inte i tid till det heller. jag kommer in till dem andra vid sådär kvart i nio, fortfarande massor med fångarna att se tänker jag. jag svänger ihop såsen och kokar i 5 minuter. jag kokar i 10 min. jag kokar i 15 och 20. börjar känna stressen. vem vill ha glass å kola sås efter alla program slutat? till slut blev den klar å jag såg när moniqe släppte ut tigrarna. Säger han verkligen så? Jag hann inte ens gissa på ordet. å när såsen kom på glassen så stelnade hela såsen och bildare små mönster. jag hade kokat den för länge! Vi hade ialla fall kul då vi åt den och ja ja smaken va det inge fel på heller. till nästa gång, till nästa gång.

Min 3e uppladdning har varit att duscha och tvättat håret och även gjort ansiktsscrubb. Nu låter det som att jag inte gör det så ofta men faktum är att man inte ska scrubba fejan för ofta :) nu ska jag ta på en olja som är ack så viktig. efter det tar jag väl i nått i håret. "busar till det lite!" Ska man till Pite så ska man!


så, nu lägger jag mig å läser lite läxa jag fått.

gonatt


Kommentarer
Postat av: connie

hej

Hoppas allt är bra med dig.

Själv ska jag jobba idag sen är det Kickoff

Puss på dig

/Connie

2010-08-26 @ 07:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0