Det känns som semestern börjar nu.


Imorn är det månda å jag har en skön semester känsla i kroppen. Precis som det ä första dan på semestern fast jag vart ledig i 2 veckor redan. Men det är kanske för att jag har haft så mkt bokat hela tiden med mkt på tågsittande å på busssittande. imorn har jag inget planerat. Bara hämta glömd mobilladdare och kanske hänga på stan med ingrid. Är det fint väder tänker jag köpa glass. En Dyr strut i gamla stan som kostar som en måltid. Ingrid tackar nej till socker å kommer därför inte kunna äta glass med mig. men vi kanske kan hitta nått annat gott till henne :)

Det är mkt som händer nu då det gäller lägenheter för mig. verkar som jag sålt min 4a i sundsvall. eller snarare mitt ex som sålt den å jag får pengarna ;) Jag ska inte ta ut segern i förskott så jag väntar lite. Till imorn då handpenningen ska synnas på kontot! Min lägenhet i rotebro verkar kanske vara uthyrd också. Ett par från uppsala kollade i fredags å nu hade dem ringt å lämnat med på mob som sa att jag kunde ringa dem så fort jag kunde. så jag fick känslan att dem vill ha den. annars hade det ju vare enkelt för dem att säga på svararn att dem inte ville ha den.

Jag har ätit 2 choklad ägg idag. jag märker att dem börjar bli lite gammla. Dem fick jag av syrran vid påsk å nu när jag räknar så är det ganska längesen. hon köpte ett stort lager till mig från norge. mjölkchocklad utanpå och en vit creme innuti. Nu vill jag ha något kallt å vattnit att dricka så jag tappar upp ett glas.

jag ska visa er ett fotto på mig så ni inte glömer hur jag ser ut.



Den här bilden har ingrid tagit och jag är väldigt nöjd hur den blev.

gonatt!


Kommentarer
Postat av: Håkan

HEj! Lycka till med den kommande utbildningen i Norrlandsskogarna!!!

2010-08-09 @ 23:12:35
URL: http://www.gateroom.eu/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0