Visning.


Igår va jag på visning. Tre stycken hann jag mä tillåmä! Alla va fina men en går bort ändå. Den låg väldigt nära en stor väg å det lät mycket om trafiken. det va sent på kvällen, 19 ungefär å det lät massor! hur ska det då låte vid rusning. Nä det va inge bra. Men det va inte bara det, badrummet va orange å det va väldigt lite förvaring. Hatar garderober som står å hopar sig i nått hörn. Nä det ska va platsbyggt! Inbyggt!

Nästa lägenhet va bättre, väldigt litet badrum. stort gammalt kök. det hade sånna där sneställda överskåp. Jag älskar dem! hallen va stor. det är ju lite synd. vad ska man göra i en hall liksom? rummet va lagomt stort å 1 stor walk in closet:) Orginal plankgolv å superfina fönster. Äh den va bra. men jag vill ju helst ha en 2a......

"Trummvirvlar"
Den sista! fast det va den vi kollade på först. den va bra! En 2a. 41 kvm, STORT vardagsrum, litet sovrum, men vad gör det. får plats med en 180 å ett fint linneskåp eller nått. det är en inbyggd garderob bara så man behöver nått mer för kläderna. köket är litet, men charmigt. hallen har 3 garderober å badrummet är kaklat med plastgolv. det går å fixa.
så vi får se, vad det landar på. avvaktar och iaktar...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0