Lägenhetsjakten.


Jag har tänkt å köpa lägenhet. när allt är klart med min gamla lägenhet i sundsvall så börjar jakten. gå på visningar, buda, förlora budgivningen etc. jag tänkte mig att jag skulle bo nånstans söder om söder. det är väl det jag har råd med. å om jag får nya jobbet så blir det nära å bra.

Händig som jag är så vill jag helst köpa nått som jag kan pyssla med. kanske måla om å lägga golv. har varit inne på att lägga ett fiskparkettgolv. men misstänker att det är sjukt svårt å ganska så dyrt. men det är ju så fint! hittade en lägenhet som jag ska titta på på måndag som har fiskben. i form av plastmatta. vilken besvikelse!!! det går icke. det blir till å lägga nytt. då kanske jag bara kan använda mattan som mall. Klart å betart!


http://www.hemnet.se/beskrivning/629677

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0