Kort dag.


Gomorron.


Idag ska jag bara jobba jätte jätte lite. jag å kollegan ska till Sia å köpa in julen. visst är man sugen på det nu, nja inte så mycke. det måste ialla fall göras å det brukar vara ganska kul. dem bjuder alltid på en god buffe som inte gör saken sämre. efter att vi har varit där så slutar jag för dagen, så det borde bli runt 13. sen så kompar jag resten av dan. inte illa.

mitt senaste inköp ser ni här nere! Visst är den utan denna värld snygg! men den kommer inte förrän om 1 1/2 vecka :( tillsvidare får jag hålla tillgodo med gamla plastskärbrädan.



Rosendahl Grand Cru skärbräda 399 kr. 24x36 cm.



Kommentarer
Postat av: monika

Jag kan inte sluta titta på den.

2010-04-16 @ 09:02:46
Postat av: Ingrid

Haha! Du är rolig.. den är fantastisk jag håller med!

2010-04-16 @ 10:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0