En lugn kväll.

Ikväll ska jag inte göra många knop. Tänker sitta framför tv hela kvällen och lägga mig tidigt. Jag kommer ägna lite tid åt att planera hur jag ska göra med min byrå. Endera kommer jag luta av den, måla den vit, tapetsera lådfronterna i nån färgsprakande tapet! Nånting med rött tror jag åsså nya handtag. Jag har inte hittat den rätta tapeten men nånting å det här hållet...



En annan tanke är att luta av den. Helt enkelt. Eller luta av å måla vitt igen. jag skall om allt går som planerat, strida till verket i helgen. förmodligen söndag. då ska jag luta av den å sen får den vila lite så kan jag fundera över nästa steg. ska bli kul å se vad det kommer kosta, jag har köpt kaustiksoda eller vad det heter, å en spattel, sen så fick jag tips att blanda sodan med tapetkliser. men det hade vi på jobbet så det tog jag därifrån. vi får se vad kalaset hamnar på!

Nu ska jag se om jag hittar nått gott å äta å sen ska jag se ett avsnitt av Svenska hollywood fruar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0